fredag den 20. december 2013

Varme ferieminder på årets mørkeste dag

Efter mit specialeforsvar i november smuttede Silas, min mor og jeg et par uger til Kap Verde, som ligger vest for Senegal. Det var en skøn ferie og jeg har lyst til at dele et par billeder med jer i dag hvor solen nærmest går ned så snart den er stået op.







Det var fantastisk med sol og varme, men den enorme kontrast imellem det lækre hotel og de lokales fattigdom skar i hjertet. Men det er et smukt land og fyldt med dejlige mennesker, så kan kun anbefale det.

Med feriesol i hjertet vil jeg nu gå ud i den danske vinterregn og finde de sidste julegaver.

Rigtig dejlig weekend til dig!

6 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare lækkert ud - man får jo helt lyst til at sige farvel til dette gråvejr og god dag til masser af sol og varme. Godt med gode minder!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er også lidt svært at vænne sig til gråvejret. Heldigvis skal julen fejres i Norge så med lidt held bliver den i det mindste hvid ;-)

      Slet
  2. Nej hvor skægt jeg var der i januar og det var bare så skønt og man kan kun savne det med dette vejr vi har her hjemme... ;) gode billeder du har fået taget :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Pudsigt! Ja, jeg savner det også allerede!

      Slet
  3. Ihh hvor fantastisk og velkommen hjem til det grå og triste Danmark igen... Havde der dog bare været sne, så var det lige før man kunne glæde sig, men det her sjask er bare ikke sjovt!
    Jeg tænker tilbage på da jeg var barn og havde ture til Gambia sammen med mine bedsteforældre - det var så fantastisk at opleve noget så langt fra den virkelighed, vi lever i og det gav mig, omend jeg var meget ung, et meget anderledes syn på livet herhjemme...
    Smukke smukke billeder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Gambia lyder sørme også som et eventyr! Især når det var før (går jeg ud fra?) at charterturismen begyndte at få fat i Gambias smukke kyst.

      Slet