lørdag den 26. april 2014

Larmende stilhed

Der er meget stille på bloggen for tiden og det skyldes at der er alt andet end stille i det virkelige liv.
Jeg har fået arbejde i København og det betyder at vi flytter væk fra Aalborg. Nyt job, ny børnehave og ny by kræver energi. Heldigvis er det sjovt og spændende, men det betyder også at bloggen får lov til at ligge i dvale lidt. Men jeg vender stærkt tilbage med en masse kager! Indtil da vil vi lære København (og særligt Amager) at kende...


Vi ses!
Edith.

9 kommentarer:

  1. Godt at høre fra jer, havde tænkt om bloggen var opgivet eller hvordan ;-)
    Håber I falder godt til :)

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!
      Nej nej ikke helt opgivet ;-)

      Slet
  2. Vi hænger bare på så længe:-) husk at få is på Kongelundsvej!

    SvarSlet
  3. Godt at høre I har fundet et sted at bo og så tager Kbh sig jo ud fra sin bedste side lige nu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi var faktisk enormt heldige og fandt lynhurtigt en lejlighed! Og ja jeg glæder mig til at lære Forårskøbenhavn at kende ;-)

      Slet
  4. Dejligt at høre at alt er vel - og kan godt forstå, at der er meget at se til. Håber I falder godt til i København.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Anna!
      Jeg lurer dog stadig med på din og andres blogge af og til ;-)

      Slet