mandag den 14. marts 2011

Jeg leger med kage i aften

Sørme om ikke jeg har fundet en anledning til at bage en kage! Men ssshhh!! Det er en hemmelighed...
Jeg kan ikke vise jer den her endnu, men kan da vise hvor jeg har fundet inspirationen. Den fandt jeg nemlig i kage-gemmerne.
I sensommeren lavede jeg denne legetøjskasse til den skønne Alfreds barnedåb. Det er to meget store lagkager stablet ovenpå hinanden, så der var vist rigeligt kage til 50 personer. Den var vildt tidskrævende, men samtidig super hyggelig at lave. Jeg bliver altid lidt nostalgisk når jeg ser Bamse og Kylling.
 Derudover lavede jeg også disse klassikere som pynt:

Så ja inspirationen er derfra, men selve kagen kommer først på bloggen om et par dage. Her er lidt flere billeder af Alfreds legetøjskasse:
Pyh nu er det midnat. Tiden flyver altid for hurtigt når jeg leger med kager!
Godnat!

8 kommentarer:

  1. Årh nogen søde figurer du har fået lavet. det er jo helt fantastisk. Jeg er især vild med den lille scooter og den sorte hund :-)

    SvarSlet
  2. Ih mange tak! Så tror jeg også at du vil kunne lide den kage jeg har gang i nu ;-)

    SvarSlet
  3. MEGA sejt elsker de kager der dog er det blevet hel ind i vores familie at lave dem så jeg tror at når min pige bliver 5 om en mdr. bliver det ikke med såan en :) men hold du kan dit kram :)

    SvarSlet
  4. WOW jeg er helt tom for ord! Hvor er du sej Edith!

    SvarSlet
  5. Susan og Bella tak for de pæne ord :-) Det gør mig helt glad!

    SvarSlet
  6. hold nu fast hvor er du bare sindsygt dygtig!!!!!!

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare god, men jeg synes især, at scooteren er rigtig god. Jeg blev inspireret og brugte den til min søns 2 årige fødselsdagskage.

    SvarSlet
  8. Dejligt at du blev inspireret Jane! Det gør mig glad :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.