søndag den 24. april 2011

Tja man vinder vel ikke, hvis man ikke forsøger?

Som jeg vidst har nævnt før, så har det sidste års tid ikke rigtigt været vores. Jeg er derfor helt overbevist om, at min lille familie  og jeg må have en masse held og god karma til gode. Jeg er ikke den store Lotto-spiller. Chancen for at blive ramt af lynet skulle være større end chancen for at ramme jackpot. Men men men nu har jeg fundet en konkurrence med lidt bedre odds. Mit "lod" i konkurrencen ser således ud:





Det er selvfølgelig Miss Cupcake konkurrencen som jeg nu deltager i og eftersom jeg jo har en masse held til gode så kunne det jo godt være... Miss Peacock har nr. 1647 i konkurrencen hvis du nu skulle kigge forbi.

Hun har taget skrækkeligt lang tid at lave. Faktisk lige så lang tid som den store påfuglekage da alle detaljerne er de samme - bare mindre. Men det er jo sjovt at lave og nu er jeg i træning til når jeg skal i gang med påfuglen til min GIVEAWAY.

Rigtig god påske til dig.

20 kommentarer:

  1. Det er altså et ret så imponerende stykke arbejde det der, Edith.
    Krydser fingre for dig :)

    Kh Anne

    SvarSlet
  2. Den er så imponerende, sikke en tid det må have taget, jeg er helt sikker på du vinder, tror du har en stor chance. Desværre hjælper det ikke på vinderchancerne at man "synes godt om" på facebook, men det skader da ikke.

    Ved slet ikke hvordan man skal gribe sådan en kage an, hvis man overhovedet nænner det.

    SvarSlet
  3. Det er da bestemt en vinderkage - håber du vinder

    SvarSlet
  4. Det er en meget smuk cupcake. Jeg hepper på dig :-)

    SvarSlet
  5. For ei fantastisk flott kake! Du er jammen kreativ og dyktig! Deg vil jeg følge med:)

    SvarSlet
  6. It`s beautiful. I love it!

    SvarSlet
  7. I am in awww right now. The peacock cupcake is such a work of art. I am so glad that I came across you on Pinterst. I would love for you to post some of your recipes on my site: www.thegourmetmom.com. Just go to to submit recipe. You can publish your name and promote your blog. Bravo to you. I love to create and always wanted to work with cakes and cupcakes, I need another me.

    SvarSlet
  8. Very creative!! Exquisitely done! Best of luck to you in the contest!

    SvarSlet
  9. Someone has copied your photo to their page and trying to pass it off as their own!

    SvarSlet
  10. Hvor er den bare flot!!!
    Super tarveligt hvis nogle hugger ideen uden at nævne, hvor de har den fra. Håber du vandt konkurrencen. Mvh sara

    SvarSlet
  11. Edith - beautiful cupcake, I just shared it with my followers - please come by and say hello! And see the comments, people love this. xx Marta
    https://www.facebook.com/BakersAndArtists

    SvarSlet
  12. Hej Edith, jeg har tænkt mig at låne din ide til en topper på et stander med bryllupscupcakes snart. Det blir' så i hvid og lyserød. Er det ok? Synes i hvert fald lige jeg ville sige det til dig som fellow-blogger, nu det er din ide. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Naturligvis er det da i orden! Det er kun dejligt med inspiration :-)

      Slet
    2. Så er den der, hvis du vil se hvad det blev til: http://cakeateer.blogspot.dk/2013/06/de-smukkeste-bryllupscupcakes.html :)

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.