torsdag den 21. april 2011

En iPad til min søster




Så blev min dejlige lillesøster 15 år. Hun er helt vild med Apple produkter og har da også en MacBook og har haft både en iPod Touch og en iPod Nano, men de to sidstnævnte blev stjålet. Så i dag skulle hun naturligvis have en iPad af mig ;-)
Da sådan en iPad ikke er særlig stor så skulle kagen være lidt tung, så den kunne mætte alle gæsterne og det er derfor en lækker brownie smurt op med ultimate chocolate frosting - til virkelige chokoladeelskere!

Jeg har også lidt billeder af processen, men nu skal vi spise en fødselsdagsfrokost så det må blive en anden gang :-)

God påske!

8 kommentarer:

  1. Ha ha, hvor er den skøn! Håber den vækker glæde :)

    SvarSlet
  2. WOW - den er da bare totalt lækker (at se på og garanteret også at spise!!)!! Er sikker på at hun bliver topbegejstret!
    Ha' en superdejlig dag.
    Kh. Jane

    SvarSlet
  3. det er SÅ vildt som du kan finde på og det er altid super flot!!! Da min mand så den, sagde han i sjov (men han mente det) "Sådan en forventer jeg at få til min fødselsdag". Han elsker gadgets og den der kage er da lige ham. Meeeen jeg tvivler på at jeg kan gøre dig kunsten helt efter....

    SvarSlet
  4. ej den er altså bare blevet virkelig god :-)

    SvarSlet
  5. Julia - Tak! Den vakte megen glæde! Det kan ellers godt være svært at finde det rigtige til en teenager ;-)

    Brilleting - Mange tak. Den var også rigtig lækker at spise og selvom den ikke var så stor så var der aaalt for meget fordi den var så tung... Mmm lige som jeg kan lide dem!

    mette - Mange tak!

    Mette Kathrine - Ups sorry! Hi hi så må du jo kaste dig ud i det ;-)

    Mieke - Takker :-)

    PynteMynthe og Mor - Tak tak. Min søster blev vist også godt overrasket :-)

    SvarSlet
  6. Ej, hvor fin...og sikke mange detaljer, næsten synd at spise den ;o)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.