mandag den 4. april 2011

Jamen hvor bliver kagerne af??

Ja ja de kommer nu! Man skulle jo næsten tro at det er flere dage siden jeg har bagt kage, men bare rolig! Det er bare kameraet der skulle oplades ;-)
Weekendens kager var kun for smagens skyld og ser ganske ordinære ud, så jeg vil i stedet vise de her skønheder:


Det var bare en omgang improviserede macaroons da jeg ikke havde den rigtige opskrift. Men kønne er de og så smagte de faktisk også rigtig lækkert.
De blå er med kokosfyld, de røde med jordbær og de brune med kakao. Mmm...

Det ser desværre ikke ud til at det vil lykkes mig at vinde opskriftsbogen i en giveaway her i blogland, så måske jeg må forbi boghandleren en dag, så de rigtige kan afprøves.

Sød og lækker mandag til dig!

3 kommentarer:

  1. De ser da virkelig ikke helt dårlige ud, de makroner der. Jeg tænker lidt på sådan noget nisse-eventyrs-land-agtigt noget :)

    SvarSlet
  2. Orv ja det har du da ret i! En anden gang skal de da vist have selskab af en lille fondant-alf ;-)

    SvarSlet
  3. Uhm, ser godt nok gode ud!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.