tirsdag den 5. april 2011

Poker anyone?




Da min kæreste og jeg lige havde mødt hinanden lærte han mig at spille poker. Efter en kort læretid skulle vi spille poker med nogle af hans venner på det kollegie han boede på. Vi kom ned i en mørk kælder med en lille bar og et poolbord. Der var kun fyre derinde og jeg var ærlig talt vildt nervøs! Men da vi nogle timer senere tog hjem, havde jeg alle fyrenes penge med mig! Begynderheld eller ej, så var jeg hooked.
Efter vi har fået Silas har jeg dog ikke spillet så meget. Jeg er ikke rigtig til internetpoker, men synes det er hyggeligt at mødes med nogle venner til et spil. Denne kage blev bagt sidste gang min kærestes pokervenner kom på besøg.
Hmm måske jeg snart skulle arrangere en tøse pokeraften ;-)

Rigtig dejlig tirsdag til dig.

5 kommentarer:

  1. Total gennemført kage! Virkelig flot :-)

    SvarSlet
  2. super sej og vild kage!

    er glad for at jeg har fundet din fine blog

    x

    margit fra
    creative tail

    SvarSlet
  3. Det er bare en sej kage - rigtig gode detaljer

    SvarSlet