lørdag den 20. august 2011

Let them eat cake!



Min første bryllupskage! Det var så nervepirrende, men jeg er rigtig godt tilfreds.
Idéen var en blomstereng, derfor den grønne farve.
Jeg skulle samle kagen hvor receptionen skulle holdes, da vi ikke turde at køre med den samlet, men da jeg kom derud, viste det sig at deres køleskab ikke var stort nok! Uh drama! Men Mads (brudgom) fik hurtigt forvandlet mine flamingokasser til et stort køleskab med fryseelementer. Jeg samlede derfor kagen direkte på bordet i haven hvor den skulle serveres. Det gik fint til at starte med, men efterhånden som solen fik mere fat, så fik jeg travlt!!
Det gik dog det hele og nu håber jeg bare at de blev glade for kagen. Jeg skyndte mig nemlig hjem inden receptionen. Jeg er for træt til at stå mere op ;-)

Og så skal i da lige se den udsigt jeg kunne nyde imens jeg arbejdede på kage...


Omgivelserne kunne ikke være smukkere og det ser ud til at de også får lov at nyde en af de sidste sommerdage i år.


Godnat!

34 kommentarer:

  1. Den kage er bare imponerende flot. Hvis de ikke er tilfredse, så er de da nogle forkælede nogle ;) Men jeg tvivler ikke på at de er rigtig glade for din kage.
    Du har lov til en velfortjent lur, og ovenikøbet en lang en af slagsen.

    Godnat :)

    SvarSlet
  2. Smykt :D Det lader til at have været al dit arbejde værd.

    SvarSlet
  3. Virkelig smuk kage :-)
    Godt gået!

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare blevet flot, den kan du godt være stolt af.

    SvarSlet
  5. Super flot kage. Tillykke. Elsker alle dine skønne blomster.... og udsigten ;-)

    SvarSlet
  6. Den er bare super Det er nogle rigtig skønne blomster du har lavet, det må have taget en evighed!!

    SvarSlet
  7. Wow, hvor er den flot. Jeg er SÅ imponeret :-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  8. Nej nej nej...hold nu op...ej for pokker da...aaaaammmen det er jo bare for sindsygt!
    Den er simpelthent for vanvittigt - du er skisme mesteren!!! Den er simpelthen så smuk...er helt vild med de fantastiske blomster...du er for sej - giv lige dig selv et skuldeklap og et stort glas rødvin fra mig af ;)

    SvarSlet
  9. Tillykke med din første bryllupskage. Jeg er sikker på det ikke bliver den sidste. Hvor er den bare flot, og blomsterne er helt fantastiske!

    SvarSlet
  10. Hold da magle hvor er den smuk!

    SvarSlet
  11. Hvor er du bare sindssygt dygtig til det med de kager!

    KH
    Anna

    SvarSlet
  12. Elsker den! Smuk, fantastisk, romantisk!

    SvarSlet
  13. Den er rigtig fin. Blomsterne er fantastiske.
    Må jeg spørge dig hvad du gjorde for at den kunne holde, sådan en stor kage? Jeg skal også i gang med en til 90 mennesker og er blevet frarådet at lave flere end 3 etager.
    Mvh. Solrun

    SvarSlet
  14. wow, de pæoner er virkelig blevet fine :D

    SvarSlet
  15. Edith, hvor er dine kager bare flotte!
    Og nøj, hvor er jeg misundelig på det heldige brudepar - ingen tvivl om, at du gerne måtte lave min bryllupskage, når det engang bliver aktuelt :) Denne bryllupskage er bare helt fantastisk flot, lækker og fristende. Og så elsker jeg, at den ikke ligner det, jeg normalt forbinder med en bryllupskage i de sædvanlige lyserøde, hvide farver. Sikke et fantastisk talent du har!! Håber ellers du har det rigtig godt :) KH Stine

    SvarSlet
  16. Bliver også nødt til at kommenter.. Åh hvor er den vild.. Så fantastisk!

    SvarSlet
  17. Wooooow!!!!
    Jeg er helt på røven over den bryllupskage, hvor er den bare smuk og elegant med alle de blomster!
    KnuuZ
    Curly

    SvarSlet
  18. Sikken en kæmpe kage !!! Og hvor er de blomster du har valgt bare flotte !

    Super smuk kage !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  19. den var så god - alle jeg snakkede med var dybt imponeret! tak for dejlig kage!

    SvarSlet
  20. der er lidt Mette Blomsterberg-program over omgivelserne :-)

    SvarSlet
  21. Vildt flot & meget imponerende!

    SvarSlet
  22. Den er så smuk Edith. Sikke fine og glade farver :-)

    SvarSlet
  23. Åhh gud hvor er den smuk den kage! Elsker alle dine fine blomster, de er meget naturtro :) Super flot klaret :)

    SvarSlet
  24. Hold da op Edith, sikke en masse blomster. Tillykke med din første bryllupskage. Den blev flot.

    SvarSlet
  25. Super flotte blomster og sikken flot kage. Kan godt forstå, at du er lidt træt i knæene... Sikken arbejde. Og tillykke med ilddåben og den nye titel... Bryllupskageleverandør ;)

    Susanne

    SvarSlet
  26. Virkelig, virkelig smuk! Med det væld af blomster, så tror jeg gerne, du har været træt!

    SvarSlet
  27. Vidunderlig vakker bryllupskake!!! Blomstene er rett og slett praktfulle, og jeg elsker at du har våget å bruke farger! Hvitt blir ofte kjedelig, synes nå jeg.

    SvarSlet
  28. Hvor er den bare blevet smuk Edith!!!!! Wow jeg er så imponeret.
    Blomsterne er SÅ flotte og det passer perfekt med den skønne grønne farve..
    Godt gået du ;)
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  29. Tusinde tusinde tak for jeres mange søde kommentarer! Ih hvor det altså varmer!

    Solrun - Du spurgte til stabiliteten. Jeg har brugt Wiltons dowel rods til kagerne for at holde vægten. Det virkede perfekt og jeg er sikker på den sagtens kunne have været højere hvis det var det man ville ;-)

    SvarSlet
  30. Hold da op!
    hvis jeg nogensinde skal giftes så skal du sq lave min kage :)
    Imponerende!

    SvarSlet
  31. Wau. En kage. Det er virkelig nogle smukke blomster.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.