lørdag den 21. januar 2012

Hvid weekend

Så kom den endelig...
  
... sneen!

Lige nu er nordjylland kridhvid og belyst fra en skyfri himmel. Det er skønt og koldt, men får mig også til at længes efter sommeren.
Jeg havde glædet mig til sneen fordi jeg var spændt på Silas reaktion. Han er jo kun to år så han kan nok ikke huske det fra sidste år, men han er slet ikke hjemme! Æv, men jeg hører rygter om at han er vildt med det.

Hvis du ikke lige ved hvad du skal bruge denne smukke lørdag på, så vil jeg anbefale et smut i biografen. I aftes så en veninde og jeg "This must be the place" med Sean Penn. Det er en forunderlig film og stemningen har vist ikke helt sluppet mig endnu.
Du kan høre lidt af musikken fra filmen her:


God weekend
Edith

1 kommentar:

  1. Skønt billede. Det er altså noget mere romantisk end sådan noget sjap-sne er i virkeligheden, hvis du spørger mig!

    Jeg har forresten linket til dig i dette indlæg: http://louley.blogspot.com/2012/01/let-them-eat-cake.html

    Kig endelig forbi, hvis du har lyst :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.