mandag den 9. juli 2012

Lidt mere fødselsdag

Så fik vi også holdt en børnefødselsdag for Silas. Vejret var helt perfekt, så i stedet for at sidde indenfor og kukkelure, valgte jeg at pynte hele legepladsen op og holde festen udenfor. Det var super hyggeligt og en masse nabobørn kiggede forbi. Silas var i hvert fald rigtig glad og træt da hans hoved ramte dynen om aftenen og for første gang i lang tid sov han igennem hele natten!
I får lige lidt billeder med fra den gode dag.

Han havde bestilt en blomsterkage, men det mente hans mor ikke var helt "nok" til en børnefødselsdag...



Det blev et kompromis - han fik sine blomster og jeg fik lov at lege. Hans ynglingsbamse er en elefant.

Legepladsen blev pyntet fint:


Og vi fik leget med både vand og sand :-)


Det var en super dag med hans bedste venner og masser af kage!

9 kommentarer:

  1. Hvor ser det vildt ud (på den gode måde), og kagen er intet mindre end fantastisk!

    SvarSlet
  2. du er da bare den sødeste MOR - han lyder til at være en højtelsket lille dreng. Kagen er helt vildt skøn ....

    SvarSlet
  3. Åhr hvor er den fin den kage (bamse) :-) Super skøn og flot lavet.

    SvarSlet
  4. Hvor er det en kær kage - og et godt kompromis ;o)

    Tillykke med ham!

    SvarSlet
  5. Endnu en skøn kage :-)
    Hvor har du de fine flag fra med de mange farver ??
    Hilsen Maria

    SvarSlet
  6. Tillykke med sønnike. Dejlig og skøn kage, er glad for at du fik lov til at lege lidt.

    SvarSlet
  7. Mange tak!

    Maria - Flagrankerne har jeg købt i Søstrene Grene til ingen penge :-)

    SvarSlet
  8. Stort tillykke med Silas :-) og 1000 tak for den mest fantastiske blog!!! Nu har jeg længe kigget på dine kager og de er da intet mindre end fantastiske :-) Jeg har selv en søn der lige er blevet 3 og en datter på 5, de vil da elske mig for de kager, så NU skal jeg altså selv prøve :-) de blomster du har brugt på elefanten, har du en udstikkere til dem? Jeg køber også lidt fra Holland, så nu vil jeg lede lidt mere....

    Mvh Helle :-)

    SvarSlet
  9. Hold nu op hvor er den bare SKØN!!! Super sød og rigtig flot lavet!!!! Dejligt i har haft en rigtig god sommerferie!!! - sikke dejlige billeder:)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.